آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را داریم/ دشمن را زمین‌گیر‌ می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده ‌نیروی ‌دریایی ‌ارتش‌ با تأکید بر آمادگی این نیرو برای مقابله با هرگونه تهدید ‌گفت: دشمن را زمین‌گیر‌ کرده و پوزه او را به خاک می‌مالیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگویی، اظهار کرد: اقتدار دریایی و مقابله ‌با هر تهدید‌ سرلوحه ‌کار‌ ما است و ما ‌همیشه ‌آمادگی داریم که ‌از‌ منافع‌ کشورمان دفاع کنیم.
 
وی ادامه داد: بحث‌ امنیت دریا‌ یکی از موضوعات ‌مهم‌ نیروهای‌ مسلح به ویژه ارتش‌جمهوری اسلامی ایران است که ‌اساس ‌آن‌ حضور‌ در دریا و اقتدار‌ دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ‌با اشاره به اینکه دستاوردها‌ی ‌نداجا ‌شامل ‌تجهیزات زمینی، هوایی، دریایی، ‌ رودریایی ‌و پروازی است، افزود: نیروی دریایی از دستاوردهای دیگری نیز در بُعد دانش، جنگ‌های نوین ‌و جنگ‌ نرم بهره می‌برد.

سیاری با تاکید بر لزوم ‌مقابله ‌با ‌تهدید دشمنان ‌نظام ‌تاکید کرد: ما‌ با هر تهدیدی ‌مقابله‌ و دشمن را زمین‌گیر‌ می‌کنیم و پوزه او را به خاک می‌مالیم.
 
وی ‌در پایان به راهبرد ‌نیروی‌ دریایی ارتش‌ در زمین‌گیر کردن ‌دشمنان ‌نظام اشاره و اظهار‌ کرد: ما در دفاع از کشور، همانند مقاومت هشت‌ ساله در ‌دفاع مقدس عمل می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا